2010. március 8., hétfő

Time pressure

Sajnos nem állok jól szabadidővel (és ez várhatóan drasztikusan romlani fog a közeljövőben) így mára csak annyi jutott, hogy kiválogattam (és a jármű hátsó felére "felpróbáltam") a rakományt. Nem akarom túlzásba vinni a mennyiséget, mert az általam talált képeken sem voltak roskadásig megrakva a Makin-atoll Stuart tankjai. A Verlinden zsákjai, ládái és lőszer "tubusai", egy PlusModel láda, és egy Italeri olajoskanna a terv, és talán készítek majd epoxi "rongyokat" is, de ez még nem biztos. Közben megérkezett a cigarettaszüneten lévő legénység is, úgyhogy most már tényleg csak időre lenne szükségem, és nyugalomra. A Stuartot lefújtam félfényes lakkal a koszolás folytatása előtt. A por és homok lerakódásokat most nem a ProModeller Weathering Wash termékkel akarom készíteni (bár az előző járművön jól bevált) mert túl sötétnek találom a homokszínét ahhoz képest, amilyen homokot én szeretnék. A Mig pigmenteket szintén hanyagolom (egyelőre) - viszont a Military Modelling magazin legutóbbi Special Edition kiadványában van egy cikk, Mario Eens Euromilitaire-győztes Panzer I-es készítése, lépésről lépésre. A terv: megpróbálkozni az ő koszolási technikájával, vagyis homokszínű enamel festékkel finom filterek és mosások a megfelelő helyeken. Kihívás, vagy mi.

I'm short of time nowadays and it seems that my free time will be much much less in the foreseeable future. Today I selected the stowage from the "stock" and received the tanker figures from Warriors. I plan to try Mario Eens' weathering technique detailed in the latest issue of Military Modelling Magazine instead of the "usual" ProModeller weathering wash or Mig pigments used earlier. Hope the best.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése