2010. május 2., vasárnap

Új cucc

Rendeltem ezt-azt, és megérkezett a minap. Gondoltam, legalább a "zsákmányt" kiblogolom, ha már makettezni nincs ideje az embernek (pontosabban: ma is lett volna három-négy szabad óra, mert elaludt a poronty... de az első óra után már arra számítottam, hogy hamarosan felébred, aztán a második óra után már biztos voltam benne, hogy azonnal ébred, és persze a harmadik alvással töltött óra után meg már pláne nem kezdtem makettezni, hiszen pár percre minek...)
Nem könnyű érdekes és mozgalmas makettes blogot vezetni, ha közben 24 órában babázik az ember. Kivéve hétközben, mert akkor ugye még ott a munkahely is :)

I ordered some stuff to compensate myself of the non-modelling lifestyle of the last six week :) I really don't know when I'll have enough time to do something "serious". Here's the stuff:





And finally all the modelling of the last few weeks: I started to plan a small vignette to my Panzer I (Spanish Civil War). I'll try to figure out how to do cobblestones and walls easily and also some sandbags...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése