2018. január 16., kedd

Pimp my Panzer




Van az úgy, hogy nem találja elég részletesnek az ember azt, amit összerakott OOB. Meg aztán ez a dupla akkumulátor a nagy akksi doboz mellett sem fért a fejembe, hogy minek van. Úgyhogy addig keresgéltem, amíg eszembe jutott, hogy James Tainton annak idején milyen mikroméretű réz kiegészítőkkel - nem tartott sokáig megtalálni az ABER feljavító készletet. Sokalltam az árát, úgyhogy csak az összerakási rajzát kerestem meg, és a megtalált néhány fotó referencia, meg az összerakási rajz alapján nekiláttam a dolognak...

  • Kivágtam a már beragasztott részeket (pedálok, akksik, kormányszerkezet, ülés)
  • Feljavítottam az ülést
  • A kormányzás és a pedálok "rúdjait" beragasztottam,
  • Összekötöttem a szerintem összekötendő dolgokat vékony műanyag "huzallal"
  • Lecseréltem néhány csavart a középső blokkon
Sometimes good details are just not enough. And I could not sleep well knowing that those double "spare batteries" are not justified to be there sitting next to the big battery box. So I just figured out that if James Tainton could build those tiny brass interior parts (unfortunately lost in the dark...) then there must be a set. And there is. ABER made Panzer I A interior - which I didn't want to buy so just used its build instructions as a guideline. My intent was to scratch something "like" an interior and not a 100% perfect replica. So based on the instructions and some photo references I had started...
  • Cut out the steering rods, batteries, chair and foot pedals
  • Rebuilt chair contains some brass wire, bolts and strip
  • Glued the additional rods for steering/clutch 
  • With thin plastic rods I glued the control mechanism
  • Changed the molded on bolts with brass ones 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése