2019. május 12., vasárnap

Chaffee painted

Végre eljutottam odáig, hogy az alapszínt felfújtam a Chaffee-re. Az AK Interactive OD modulation set-et használtam, olyan 75%-ban vagyok elégedett. A festék jó, nem száradt bele a festékszóróba, és a "középső", olive base árnyalatot leszámítva tetszik is. Az olive base azonban annyira elüt a többitől, annyival zöldesebb árnyalat, hogy nem is értettem, az AK ezt hogy gondolja? Sebaj, olive light és olive dark base kombinálással nagyjából megoldottam a helyzetet, és elégedett is vagyok a végeredménnyel. De sajnos nem volt kellőképpen pormentesítve a makett és a helyiség, így elég csúnya por-beragadásokkal kell megküzdenem. Szike, smirgli, bosszankodás...

Finally I've sprayed the color to the Chaffee. I used AK Interactive's OD Modulation Set. I'm 75% pleased with it. The consistency is OK, no clogging (in contrast with Vallejo Model Air) BUT the olive base color was too green compared to the other shades that I had to work it over with the OD dark base and the OD light shade. Unfortunately I did not was the model before painting (I never washed them) and some serious problem with dust particles arose - I have to correct it with sand paper and patience...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése