2010. január 15., péntek

Gaz AAA kezdetek

Kezdjük hát ezt a szovjet csodát. Kis rettegés volt bennem, mikor kibontottam a dobozt, mert hát Zvezda, és ugye volt már dolgom Zvezda készlettel, a befejezés után néhány hét után már nem zokogtam fel álmomban és az ágyba vizelés is elmúlt egy fél évvel később. A jelenlegi darab valószínűleg hasonló hatással lesz rám, bár egyelőre még nincsenek tünetek. Ez van a dobozban:

Ez pedig NINCS a fotomaratott alkatrész tasakjában. Hogy gyárilag se lett volna benne, azt erősen kétlem, sokkal esélyesebb, hogy én magam, saját kezűleg hagytam el valahol. Áttúrtam a fiókokat, de nyomát sem leltem a bekarikázott rézlapnak, így réz motorházfedélről már nem álmodozom. A motort mégis elkészítem, mert láttam képeket olyan járművekről, melyek egyik oldalon leszerelt fedéllel járták az utat a háborúban, német oldalon. Szóval nem estem kétségbe (nagyon).


Zvezdáék nem viccelnek, ha kilökőtüske-nyomról van szó:
És náluk a sorja sem tréfadolog:
Az alkatrészek illeszkedése ezredmilliméter pontosságú, nincs szükség külső segítségre az elferdült, elvetemedett darabok összeragasztásához, mert precíz, mint a svájci vekker:
És íme, a motor alkatrészei, viszonylag fejszével szabott aprólékossággal:
Készen már jobban mutat:
Beszerelve pedig még inkább, bár ha a nyitott (hiányzó) fedél mellett döntök, akkor még vezetékek és egyéb apró bigyók lesznek ide-szreccselve, a látvány és az élethűség kedvéért.

Ennyit péntekre. Nincs láz, jövő héten dolgozhatok, hurrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése