2017. szeptember 27., szerda

Finished T-35

Késznek nyilvánítom a jószágot, amit menet közben eléggé megszerettem. Nem vittem túlzásba a koszolást, nem is volt szándékom. És egy tanulság, okulásul: nem szabad egy napot várni az AK Interactive "dust deposits" termékeinek felvitele és a blending között. Én hagytam és meg is szívtam, mert alig tudtam tompítani az éles szélek látványán anélkül, hogy az eredeti festést fel ne szedjem a hígítós ecsettel. Ha a cucc felvitele után 5-6 perccel tettem volna ugyanezt, sokkal szebb lett volna a végeredmény (próbadarabon ellenőriztem), de végül így is elégedett lehetek, azt hiszem. A kipufogó narancssárgáját még tompítani kell, ezt rendszerint elbaltázom, de ez egy perces korrekció csupán. Most egy darabig nem kezdek újabb, egy évnél rövidebb kampányba - be kéne fejezni a Leopardot meg szeretném összehozni a Jagdpanzer IV diorámát is, ezzel azt hiszem 2018 végéig majdnem el is fogom tölteni az időt...

Finally it is finished. It was a lovely build and I'm pleased with the result. The only problem occured that I left the AK Interactive "dust deposit" to cure overnight - and it was a pain to try to feather/blend it next day. The white spirit started to soften up the original paint. Next time I'll leave the dust effects product to dry only 5-6 minutes after applying it and then start the blending. That way it has an amazing finish.
Now I plan to hold a pause. Or at least don't start a campaign that is shorter than one year. I'd like to finish the Leopard (sleeping in her shoebox) and to build a diorama with the Jagdpanzer IV. I'm quite sure that it will last till the end of 2018.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése