2017. szeptember 4., hétfő

Kettenkrad start

Nem nagyon volt időm az utóbbi hetekben, de azért apró lépésekben elkezdtem a Kettenkradot. Bár a kerekeket írja az útmutató (mint mindig), én inkább a járgányt készítem el előbb, és csak azután a futóművét, elkerülendő a későbbi sérüléseket. A Dragon 6446-os, elvileg prémium készlete a páciens, na a prémiumság nem a minőségre vonatkozik. Már az első daraboknál brutális kilökőtüske nyomok és lecsiszolandó "seamek" köszöntöttek, erős közepes illeszkedéssel. Persze azért kiindulási alapnak jó lesz ez, hiszen maga a motor hasonlít a járgányban találhatóhoz (ami amúgy az Opel Olympia motorja is volt egyben). A generátor és egyéb részletek eléggé elnagyoltak, néhány dolog pedig (hűtővíz tartály, gyújtás) teljesen hiányzik, de sebaj. Nem sok fog látszódni belőle a motortér fedél alatt, de ha például ütött-kopottság okán (elvégre 1944 végén vagyunk) az egyik rácsot nem teszem rá, akkor máris be lehet majd kukkantani, szóval van értelme kicsit feltupírozni a makettet...

Though not much time recently but I've started the Kettenkrad (Dragon 6446). The quality is quite awful. Lots of seam lines and pin marks but at least the engine looks similar to the real one (see below). Some parts oversimplified (generator, etc) and some parts completely missing (coolant, electric wires, etc) but this is a good base to start and it worths some upgrade. I do not want to buy any AM stuff for this kit so this will be my own challenge (campaign?)

(image source: primeportal - all rights reserved by them)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése