2017. augusztus 24., csütörtök

Next?

OK, egy hónap hosszabbítást kapott a kampány, úgyhogy október 1-ig kaptunk haladékot. Addig csak lefestem a T-35-öt, nem? De. Viszont a bizonytalanság földi helytartójaként újra átgondoltam a festést, és mégsem tetszik a téli álca ötlet... még jó, hogy nem rendeltem meg a téli legénységet egy kisebb vagyonért. Ugye. És közben, ha már a makettezés nem halad, nézegetem a készletet, és arra gondoltam, hogy ezt a kis kincset (lásd kép) kezdem el legközelebb, kiegészítendő a Jagdpanzer IV-et. Ötlet születik, vagy mi. Illetve még a Jeeps! kampányra is beneveztem, jövő márciusig kell(ene) készen lenni egy dzsippel, vagy kübellel...

One month delay of campaign deadline - that saves me from being late. So the T-35 has to be ready until 1st October - seems absolutely manageable. But I'm uncertain again. I am not sure to paint it in winter camo or not. Now I vote for not. Lucky that I had not ordered the winter crew for a fortune... And looking at the stash, the next project seems to be a late type Kettenkrad. This would be a part of the dio with the Jagdpanzer IV. And the next campaign I'm looking at is Jeeps! I have both a Jeep and a Kübelwagen. Both would qualify and the deadline is next March. Long enough to be brave :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése