2009. december 16., szerda

Géppuska - Machinegun

A géppuskához az Aber csöveit és az Eduard kiegészítő "bigyóit" használtam fel, egész tűrhető eredménnyel. Az ágyú és a coax géppuska összeszerelése után az egészet beragasztottam a kosárba, majd később elgondolkodtam azon, hogyan is fogja ez a lépés megkönnyíteni a festést. És arra az eredményre jutottam, hogy sehogy. De már nem szedem szét, szenvedjek csak. Javítottam valamicskét a lövegpajzson (ha így hívják ezt az alkatrészt egyáltalán) is, mert az Academy eléggé eltúlozta az öntési minta egyenetlenségét. A másik alkatrészre pedig szegecseket tett, habár azon nem voltak szegecsek az M3A1 változat esetében (mert heggesztették, ugye...).
The machine gun was updated with Aber barrel and Eduard "stuff", and the result turned out to be quite pleasing. The main gun and the coax MG was glued together and later to the turret basket. I was thinking about how it would make the paint job easier. And found the answer: it was a stupid step but I leave it and suffer. :) I corrected the gunshield (is it the name of that part?) because Academy had little bit over-done the casting texture and put bolts on the other part however in real life that was welded to the turret.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése