2009. december 16., szerda

A torony megint - The turret again

Szerencsés ember vagyok, mert két egymást követő napon is tudtam időt szakítani a makettre, nem túl nagy örömöt kiváltva otthon. A belső térről sajnos nem sok információm volt, egy-két fénykép, de egyik sem igazán használható. Így aztán inkább az Eduard tervezőire bíztam magam, és beépítettem, amit ők mellékeltek fotomaratás formájában. A kosár alsó fele a lustaságom áldozata lett, a padlólemez pereme hipervastag, rézlemezből kellett volna helyette csinálni egy szebb és méretarányosabb darabot, de ez elmaradt. Hasonló csere illette volna a padlólemez és a gyűrű közötti tartóelemeket is, de az is maradt a gyári verzió. A torony "plafon" részén a kilökőtüske nyomokat nem csiszoltam le, mert semmilyen szögből nem lesznek láthatók, viszont kényelmetlen lett volna hozzájuk férni.
I'm a lucky one with two consecutive days of modelling - though my wife was not really happy on my luckiness. I progressed with the turret - without really useful information. I had few pictures of the interior but they were hardly useful so I trusted the engineers of Eduard and used the PE parts they provided. I was too lazy to change the turret basket's too thick parts to more realistic brass ones. It's possible I will be sad about that later but never mind. The roof of the turret had quite ugly pin-marks but they were left untouched because they won't be visible on the finished model.




Szöszmötöltem egy keveset a torony külső felével is, lecseréltem a légvédelmi géppuska tartót némi réz és műanyag pótlásra. Előtte persze putty segítségével eltüntettem az eredeti rögzítésére kialakított két mélyedést. A gyárinál jóval szebb lett a végeredmény.
Working on the outer turret: changed the AA machine gun mount to the Eduard parts. Some putty was used to eliminate the holes of the original part. Quite pleased with the result.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése