2009. december 10., csütörtök

Torony, első lépések...

Nem történelmi látványosság, nem is kilátó, hanem a Stuartot folytattam ma délután/este egy kicsit, amíg Drágám gyümölcskenyeret sütött, ami nem mellesleg igen jól sikerült. Amióta megcseréltük a háló és a nappali funkcióját, azóta a makettezés teljesen elzárt világ lett, így nagyban nehezítve az itthoni kommunikációt. De hát makettezni muszáj. Mondjuk kommunikálni is.
Na de a lényegre: putty került a külső géppuskatartó gyári (rosszul elhelyezett) kijelölt "mélyedésébe", majd maratásból készítem el az új (és a valódira hasonlító) állványt. Ezen kívül helyükön az oldalsó pisztoly-portok, és a két periszkóp is. Az egyiket készítettem el nyitott állapotban, a másik nem mutatott jól, így az maradt csukva, meg amúgy is fő a változatosság, nemdebár. A lövegre felragasztottam az irányzószerkezetet (nem nagy durranás, egy darabból készült), és elkészítettem a "koax" géppuskát, de egyelőre nem ragasztottam helyére, mert külön szeretném majd gunmetal színre fújni (a másik három géppuskával, és még a pasta-panzerről is hiányzik a Breda géppuska, az is festésre vár, de lassan elérem a kritikus mennyiséget, és lefújom őket). Az mondjuk még nem tiszta, hogy ha helyélre ragasztottam, akkor a külső felületek olívzöldre fújásánál hogyan maszkolom (letörés veszélye nélkül) külön a géppuskacsövet... De ezen még ráérek basszuskulcsozni. És a képek, most más beállítással, középre erőltetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése