2010. február 21., vasárnap

Glued together...

Gyakorlatilag az egész vasárnapot makettezéssel töltöttem, így végül sikerült összeragasztani az alsó felet a felsővel, felragasztani a nyílászárókat, és lefesteni a lánctalpat, meg az alsó teknőt. Hát ez pofásabb, mint reméltem, eddig nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. A belsőn még annyit alakítottam, hogy a lőszerhevederek rézszínűek lettek, néhány üres, illetve nemüres lőszer elszórtan szét lett dobálva, na meg kulacs, újság, ilyesmi tette zsúfoltabbá a belső teret (nem tudom, hogy járt-e a NY Times a csendes-óceáni hadszíntérre, de remélem, ha már odatettem, hehe). A toronykosárba is került némi lőszerhüvely, lefestettem a csövet, és végül összeraktam az egészet. Jöhetnek a finomítgatások és a koszolás mindenféle variációi...

I had all my Sunday for modelling (thanks to my sweet wife) so I made a lot of progress. I painted the ammo belts, put some ammo into the tank (empty ammo in the turret basket) and little things to look it busy - later you'll see that almost nothing is visible but I don't mind. Also painted the track rubber-part black and masked them before painting the underside to OD.




And finally I glued together the two halves of the body. Now the light is green for further steps - fine tuning and corrections, registration numbers and insignias and then weathering. This is where I stopped today...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése