2010. február 15., hétfő

Sculpting - the very beginning

Életem első figurája töltötte ki a mai este nagy részét - nagyon pepecs meló, de gyermeki örömmel, arcomon bárgyú mosollyal próbálkozom tovább, kezdem megszokni a Milliputot, és megtanulni a kezelését (már nem ragad oda a kezemhez/szerszámokhoz, és sikerült sima felületet varázsolni). Amit sürgősen meg kell tanulnom, az a ruhafélék gyűrődésének ábrázolása, mert bár tök egyszerűnek tűnik, amikor ki kell őket alakítani, akkor tanácstalanul hümmögtem egy sort, és a képeken látható végeredményre jutottam. Ja, hogy mi ez? A nagykabát "középső" része, a testet fedő rész. A kabát ujjai lesznek a következő feladat, aztán az alja, amit "rápróbálás" címszóval az első képen látható darab Milliputtal próbáltam magam előtt vizualizálni. Imádok gyurmázni, oviban is ez volt a kedvencem. Említettem már?

The first figure sculpting of my life, and it is love for the first sight - I started to feel how Milliput works and it is not so difficult (sticky...) as it appeared originally. It's a time consuming process but I decided to learn how to sculpt my figures. I really enjoy it - at the moment more than building vehicles. :) It brings out memories of my childhood playing with clay... Now I spent 1.5 hours to create the middle section of the greatcoat - and to realize that it's extremely urgent to learn the nature of folds on clothing as I can not depict is at the moment. Or maybe I can but at a very basic level. Childhood, you know...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése