2010. február 4., csütörtök

Thinking further

A szekrény mélyéről előbányásztam a BMW R75-öst, és néhány régi fotót is feltöltöttem, így nézett ki alapozva (Tamiya 1972-es gyártmány, Eduard fotomaratással és némi házi barkácsolással feljavítva). Előbányásztam a motoros tábori csendőrt is, levágtam az öntőcsonkokról és összeragasztottam - egész jól passzol a motorra, bár a lába nem ér le a talajig, de ezt majd orvosolom a talaj "emelésével". A beállítás pedig első ötlet gyanánt valami ilyesmi lenne majd, egy ház sarka, egy havas útkanyarulat, mindent jobban tudó csendőrök és párbeszéd a sofőrrel - hátul a ponyva alatt esetleg didergő katonák, az út szélén esetleg leszegett fejjel ballagó további katonákkal. Még alakulóban, de legalább már volt valami kiindulópont...

I uploaded some old pictures of the BMW R75 - these were taken after priming. Now it has shiny grey coat and waiting for weathering, and ready. Also started the fieldgendarme figure and it fit the BMW surprisingly well - only the leg is short a bit but it could be cured by modifying the floor.




And a very first try of the scene, snowy road, house corner (the box), gendarmes, fence, trees, soldiers in the back of the truck, soldiers on the roadside, walking in greatcoat... not a big idea but I must start somewhere and adjust it later...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése